Walka o klienta przez AdWords

Jeśli chcemy walczyć o klienta to musimy wiedzieć, że może on dotrzeć do naszego sklepu różnymi ścieżkami.

Dlatego obecnie nie wystarczy już tylko pozycjonowanie, warto także stosować Google Adwords. Jest to sposób na to, by szybko pojawić się na szczycie wyszukiwań. Dlatego będzie to w wielu przypadkach najlepszy sposób na to, by zdobyć dla swojej firmy pierwszych klientów. Efekt jest tutaj widoczny od razu i na naszej stronie bardzo szybko będą się pojawiali nowi użytkownicy. Musimy jednak pamiętać o tym, że użytkownik na stronie niestety nie równa się wydanym pieniądzom na nasze usług. Między innymi właśnie dlatego należy się również zająć pojęciem konwersji. To właśnie będzie dla firmy najważniejsze, czy pojawiający się klient będzie chciał skorzystać z przygotowanej przez nas oferty. Czy klient, który raz pojawi się na stronie dokona zakupu, a może zostanie naszym stałym klientem.

Fusion System

Powinniśmy pamiętać, że w AdWords musimy Google płacić za każde kliknięcie, a nie każde wejście będzie się wiązało z tym, że klient zapłaci nam. Dlatego najlepszym rozwiązaniem będą praktyczne testy, które pozwolą na osiągniecie doskonałych wyników i wybranie takich kampanii, które najlepiej się sprawdzą. Niestety, gdy konwersja jest mała wielu użytkowników jest zawiedzionych efektami jakie daje im Google AdWords. Ale bardzo często sami są winni temu co się dzieje, ale nie zdają sobie sprawy z tego. Kampanie można przygotowywać samu, albo też zlecić specjalistom. Tak naprawdę koszty mogą nas skłonić do tego, by robić to samodzielnie, ale najczęściej jest to zła decyzja, ponieważ popełnia się błędy, które nie przyniosą przy kampanii należytych efektów. Dlatego właśnie trzeba umieć to robić. Wydaje się więc, że najlepszym rozwiązaniem będzie zlecenie takich kampanii specjalistom, którzy zajmują się tym zawodowo. Takie osoby będą w stanie wykorzystać dla nas AdWords najlepiej jak to będzie możliwe.

20 sierpnia 2015

Anna Michalska

Branża SEO marketing.